Adress: Box 30

Hitta till Ekvallen

Med bil från Stockholm:

Kordinater: N59º 19.636, E 18º 23.663

Kör motorväg 222 mot Värmdö och sväng av vid Värmdö marknad.

Sväng höger vid T-korsningen, mot Gustavsberg.

Kör rakt fram längs Gustavsbergsvägen och när du kommer fram till en rondell med Gustavsberg Centrum på höger kör du rakt fram och därefter har du en OK bensinstation på vänster sida och en stor parkering på höger sida.

Kör höger i T-korsningen efter OK-macken och sväng höger in på stora parkeringsplatsen.

Du är nu framme!
Observera att det är P-skiva som gäller på hela parkeringen med olika tider beroende på vardag/lördag/söndag och det är frekvent övervakning av parkeringsbolaget och ger 500:- i böter om du parkerar felaktigt eller glömmer P-skiva.

Välkommen!